[Pardus-kullanicilari] Sistem açılışında sorun

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 11:34:06 EET

Arkadaşım
Disklerinizin campırları birincil ve ikincil olarak  kombine edilmiştir siz
birirncil diskinizi çıkartıp ikincil diskinize kurduysanız çıkarttığınız
disk birincil disk olup taktıysanız açılmaması normaldir.Açılışta F11 le
disk tercihi yapıp açın eğer ikincil diskiniz açıyorsa campırlarını
değiştirip yeni kombinasyona göre grub oluşturup açabilir veya şu anki
konumu ile çalışan cd ile yeni grub oluşturup açabilir daha sonra diğer
diskinizdeki sistemleri gruba dahil edebilirsiniz.Kolay gelsin