[Pardus-kullanicilari] Maudio ses kartları için envy24control

Kaya Onur o.kaya.onur at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 11:29:02 EET

Maudio ses kartı kullanan varmı? Birçok Maudio kartı için (ice1712 yongalı)
yazılmış bir konfigürasyon programı var. "envy24control" adındaki bu program
Win'dekinin aynı sekme ve ayar düzenine sahip ve "alsa-tools" paketi içinde.
Alsa-tools pisi'de olmadığından başka yollardan kurmayı denedim olmadı. Bu
işle uğraşan yada uğraşmış birisi varmı aramızda?

Kmix programında yaptığım ayarlar devamlı kayboluyor. Zaten bendeki görünümü
de hiç Pardus_Kullanım_Kılavuzu.pdf dosyasında gözüktüğü gibi değil. ADC DAC
ve birsürü multi kanal gözüküyor. Sağ sol kanal için stereo eşleştirme yok.

Uğraşmış birisi varsa bir iki kelime yazarsa çok memnun olurum. Bu ADC ve DAC
kanallar ne demek? ikisinden de ses çıkışını ayarlayabiliyorum. Sanki
aralalarında hiç fark yokmuş gibi gözüktü bana..

Son bir soru ama alakalı olduğu için eklemek istedim;
"Binary distribution" ne oluyor? Bu Win'deki .exe dosya gibi mi?
Linux'da "executable" dosya yok mu?.  Yoksa var ama sürümüne (Gentoo, FC,
Debian...) göre farklı olduğu için mi aynı program için bu kadar farklı paket
seçeneği var? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Kaynak koddan ./configure ; make ; make install şeklinde kurmaya çalışınca
hata çıkarsa işin içinden çıkılmıyor. :(