[Pardus-kullanicilari] klavyenin numlockun olduğu bölümdeki sayı tuşlarını kullanamıyorum

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
8 Ara 2006 Cum 15:27:33 EET

- Bu seri için T.Özden konuyu açandan özür diler ( T.Ö Yeni Parduscu'dur..."
Kişi kendinden bilir işi" sangısından acele ile klevyeyi tuşladı...)
- Birvesile,Göremedigi bir  Problemi çözüldügünden  pardus kullanıcılarına
teşekkür eder.
08.12.2006 tarihinde Bahtiyar GUL <bahtiyargul at yahoo.com> yazmış: