[Pardus-kullanicilari] Berly

Levent güzel leguzel at gmail.com
8 Ara 2006 Cum 15:22:19 EET

aynı problem bende de oluyordu. ben söyle çözdüm. biraz saçma ama işe yaradı

/usr/bin/beryl ve /usr/bin/beryl-manager dosyalarını kendi ev
dizininizdeki kde3.5 dizini içinde bulunan Autostart dizinine
kopyalayın. oturumu yeniden başlatın ve gelsin eğlence.

08.12.2006 tarihinde yetiş <yetis.m at gmail.com> yazmış: