[Pardus-kullanicilari] klavyenin numlockun olduğu bölümdeki sayı tuşlarını kullanamıyorum

selim ok selimok at gmail.com
8 Ara 2006 Cum 11:03:10 EET

Söyle dene bi, Tasma'da cevre birimlerinin oldugu kisima girip, klavye
ayarlarina tikla. Orda cesitli klavye tipleri var, 102 tuslu, 104 tuslu,
sonra cesitli markalar filan falan var. Bende bir notebook'ta <> harflerini
yazamiyordum, ordan degistirince oldu, ama otomatik bulmasi gerekiyor diye
hata kaydi girdim düzelltiler, bir bak olursa hata kaydi gir, belki
cözerler.

Selim

08.12.2006 tarihinde iguven42 <iguven42 at mynet.com> yazmış: