[Pardus-kullanicilari] joomla

Said Aksarı saidaksari at gmail.com
7 Ara 2006 Per 21:26:32 EET

jomlanın 1.5 versiyonu uft.8 kodlamasını eksiksiz sunuyor.
eğer 1.5 versiyonuna Türkçe yama yaparsanız sanırım karakter sorununuz da
kalmayacak.
Ben mysql-server ve apache varsayılan konfigirasyonunu kontrol ettim. uft-8
varsayılan ancak apache konfigirasyonunda varsayılan iso.8859-9 seçerseniz.
Jomla 1 de türkçe için biraz daha düzgün(tam anlamıyla değil) hale geliyor.

07 Ara 2006 Per 14:41 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı: