[Pardus-kullanicilari] Pardus'da ağırlaşma

Said Aksarı saidaksari at gmail.com
7 Ara 2006 Per 21:04:19 EET

Bence sorun KDE'de çünkü ilk Alpha1 kurmuştum sistem hızlı açılıyordu. Daha
sonra kulandıkça yavaşlama oldu sonra format atıp Alpha2 kurdum yine
hızlandı. Daha sonra ise Ata'yı da formatlamadan kurdum yine hızlıydı. Ancak
Ata'nın home dizinini formatlamadan Sait Faik'i kurdum sıfır kurulu gibi
hızlanma olmadı ancak yavaşlamada yavaşlama oldu. Artık şişmiyor, ancak halen
geç açılıyor sistem. 5-10 saniye geç açılıyor.
07 Ara 2006 Per 16:48 tarihinde, kerim aydın şunları yazmıştı: