[Pardus-kullanicilari] Package-Manager Problemi

selim ok selimok at gmail.com
7 Ara 2006 Per 16:53:42 EET

Pisi'nin neden bir paket silince beraberinde baska paketlerde sildigini
ögrenmek lazim, bu konuda yapilabilecek bisey var midir yok mudur
bilmiyorum. En azindan uyari vermeli "Su su paketler silinecek aman dikkat!"
diye (belkide diyor). Yalniz bisey dikkati mi cekti. Tevfik Bey "Bence
pardus'u yeniden kur" demis. Tevfik bey, neden yeniden kurmali, aciklarsaniz
sevinirim. Cünkü eger bu problemin daha kolay bir cözümü varsa, yanlis
tavsiyede bulunuyorsunuz demektir. Yok bu cözülemeyecek bir problemse,
nedenleri ile aciklarsaniz bilgilendirici olur, hatta bizde neden bu kadar
kritik birseyin yapilabildigini, bunun bir hata olup olmadigini sorgulariz.

Iyi calismalar,
Selim

07.12.2006 tarihinde Murk <arnointed at gmail.com> yazmış: