[Pardus-kullanicilari] Çalışan CD yi USB bellekten başlatma

selim ok selimok at gmail.com
7 Ara 2006 Per 01:04:05 EET

Boot edilemezse bile boot edilebilir hale getirilebiliyor, google'da ararsan
bulursun aslinda, ama ben sana birkac link vereyim.

http://www.chip.com.tr/konu.asp?id=1750 linkinde 2.baslikta gerekenler
anlatiliyor.
http://www.donanimmerkezi.com/image-vp32619.html
ben surda (http://www.weethet.nl/english/hardware_bootfromusbstick.php)
yazanlari yapmistim benzer bir islem icin, linux ile degil ama dos ile
baslatmayi basardim, aslinda linux'la deneseydim onunlada olurdu.

Anahtar kelime google, gerisi usb'den boot, usb boot, falan filan...
Arayan bulur... :)

Selim

06.12.2006 tarihinde İnanç Yıldırgan <optalmicus at gmail.com> yazmış: