[Pardus-kullanicilari] pisi'de bir sorun mu var

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
6 Ara 2006 Çar 23:57:10 EET

Contrib altındaki 3rd_Party ve Pisidepo'repoları birleşti. Şu anda contrib
altında tek repo var.

Pisidepo reposunu silin, depo ismini ne yazdıysanız düzenleyin, ve contrib'i
ekleyin

$ sudo pisi rr pisidepo
$ sudo pisi ar contrib http://svn.pardus.org.tr/contrib/pisi-index.xml.bz2

06.12.2006 tarihinde Akın Ömeroğlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmış: