[Pardus-kullanicilari] joomla

Said Aksarı saidaksari at gmail.com
6 Ara 2006 Çar 22:33:09 EET

ben de şimdi kurdum ancak ayrıntılarını bilmiyorum. Harika bir içerik yönetim
sistemi.
indirdiğiniz arşiv dosyasını açın, /var/www/localhost/htdocs/ içinde dizin
ekleyin
tarayıcıya localhost/yenieklenendizin yazın gerisini joomla hallediyor.
kurulum tamamlandıktan sonra instaliation dizinini silmleyi unutmayın
kolay gelsin

06 Ara 2006 Çar 21:24 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı: