[Pardus-kullanicilari] open office

selim ok selimok at gmail.com
6 Ara 2006 Çar 20:28:02 EET

Daha ayrintili bilgi verirseniz daha cabuk cözüm bulunur. Hangi Pardus
sürümünü kullaniyorsunuz, soruna sebep olacak bisey yapmis olabilir misiniz?
Daha önce böyle miydi, degil miydi? Bu gibi sizin bilgisayarinizi görmeyen
ne yaptiginizi bilmeyen digerleri icin, aciklayici olabilecek her seyi
yazmalisiniz ki, sorunu anlasinlar.
Acikcasi sorun hakkinda benim en ufak bir bilgim yok, ama su üstte
yazdiklarim, fikri olabilecekler icin gerekli.

Selim

06.12.2006 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: