[Pardus-kullanicilari] donanım bilgisi

mengucek mengucek at gmail.com
6 Ara 2006 Çar 17:52:21 EET

06 Ara 2006 Çar 16:30 tarihinde, Ismail Donmez şunları yazmıştı:
> 06 Ara 2006 Çar 16:25 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
>
> kinfocenter
>
> /ismail

merhaba..
ahha.. yeni bir ipucu diye "kinfocenter"ın üstüne atladım :)
"komut çalıştır"a yazdım.. "KDE Bilgi Merkezi" açıldı..
ama beraberinde "KDEInit 'kinfocenter' programını başlatamadı" diye hata-uyarı
veriyor..
birileri daha denese de doğrulasak..
ve İsmail beye bug buldu diye teşekkür etsek.. :D
hoşça kalın..