[Pardus-kullanicilari] panelin acilmasi & firefox indirme yoneticisinde a

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
6 Ara 2006 Çar 15:54:57 EET

06.12.2006 tarihinde Bahtiyar GUL <bahtiyargul at yahoo.com> yazmış:
merhaba,
klavyedeki win (pencere) tusunu tek basina kullanarak paneli actirmanin bir yolu var mi?

Pardus 1.1 calisan cd'de (2005 sonunda cikan) pencere tusuyla panel aciliyor, ancak bunu nasil yaptigini kisa yollar arasina baktigimda bulamadim.

>şimdi denedim kliper ı yapılandırdan global shortcuts kısmında ayarlanabiliyor. ama pencere tuşuna başka tuş >eklenmesini istiyor.

bahsettigim sIkInti su ki, Pardus 1.1 calisan cd'de win tusu tek basina yeterli oluyor. Ama bunu nasil yaptigini anlayamadim.

Bir de kac versiyondur bende duzelmeyen bir sorun var. Firefox'da birseyler indiriyorum, indirme penceresinde tamamlandi yaziyor. Yanindaki ac'a bastigimda hicbirsey yapmiyor. Bu bilindik bir sorun mu?

>aynı durum sözkonusu, açılmıyor :(

Belki bir hata girmek mantikli olabilir.
Tesekkurler, iyi calismalar...

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta’da