[Pardus-kullanicilari] nvidia ve Pardus 2007-RC

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Ara 2006 Çar 12:38:13 EET

06.12.2006 tarihinde Bekir SONAT <bekirsonat at gmail.com> yazmış:

> 3B destekli oyunlar için nvidia FX5200 grafik kartı aldım.
> BIOS'dan onboard grafigi iptal edip AGP'yi etkinleştirdim.
> Halihazırda kurulu Beta-2 altında
> önce xorg.conf'da "nv" ve "nvidia" yazarak şansımı denedim.

nvidia kullanıcısı olarak daha önce ben de elle o kısmı " nvidia"
yapıyordum.
daha sonra "nvidia-xconfig" komutunu wikiden öğrendim. bir de onu deneyeyim
dedim.
bu komut sonucunda kendisinin de söyleyeceği gibi eski xorg.conf dosyanızı
"xorg.cong.backup" olarak yedekliyor ve birhayli değişiklik yapıyor.
denemenizi öneririm....
sistemi tekrar başlatmadan /etc/X11 klasörüne giderek yeni oluşan xorg.confile
xorg.conf.backup
dosyalarını karşılaştırabilirsiniz.
bu komut nvidia driverlarının otomatik ayar yapma özelliğidir...

kolay gelsin...