[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı yapamıyorum

Engin Çaðatay engincagatay at yahoo.com
6 Ara 2006 Çar 12:04:54 EET

Cevaplarınız için teşekkürler. Verdiğiniz adresteki denilenleri yapmaya çalıştım, fakat konsole'da wpa_supplicant isimli bir komut olmadığı uyarısını alıyorum. Aynı zamanda biraz acele edip gönderdiğim bir diğer postada da dediğim gibi, Tasma'da Servis Yöneticisi'ne girmek istediğimde de modülün yüklenemediğine dair bir uyarı alıyorum.