[Pardus-kullanicilari] Servis yöneticisi hata veriyor

Engin Çaðatay engincagatay at yahoo.com
6 Ara 2006 Çar 11:37:45 EET

Kablosuz bağlantıyla ilgili soruma gelen cevaplardan hareketle Tasma'dan Servis Yöneticisi'ne girmek istedim fakat bir hata uyarısı alıyorum. Hatada "Servis Yöneticisi modülü yüklenemedi" diyor ve olası nedenler için "Son KDE güncellemeniz sırasında bir hata meydana gelmiş olabilir" ve "Eski üçüncü parti modülleriniz mevcut" diyor. WiFi WPA bağlantımı etkiler mi bilmiyorum fakat bu durumu bildirmek istedim. Kullandığım sistem Pardus Çalışan CD 1.1 Beta 2.

İyi günler,
Engin.

Any questions? Get answers on any topic at www.Answers.yahoo.com.  Try it now.