[Pardus-kullanicilari] Jidgo

Arda Çetin arda at pardusman.org
5 Ara 2006 Sal 23:51:40 EET

On 05 Dec 2006 Tue 22:30, talat uyarer wrote:
> Selam,
Merhabalar,

> Pardus cdlerini suan sadece iso dosyası olarak ftplerden indirebiliyoruz.
> Daha önce debianda bir kac kez kullandıgım Jidgo diye bir sistem var.

Debian kullanıcı kitlesi için güzel bir sistem olabilir fakat Pardus için aynı
şeyi söylemek biraz zor bence.

Kararlı 2007 sürümünden sonra her gün/hafta yeni bir ISO çıkmayacağına göre
(ki 1.0 sonrasındaki sürümlerin BETA olduğunu hatırlatırım) bu türde bir
zamagingoya ihtiyaç duyacağımızı sanmıyorum.

İyi çalışmalar,
--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds