[Pardus-kullanicilari] Beryl Kurulumunda - no package "gconf-2.0" found hatası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 22:18:41 EET

05.12.2006 tarihinde Akın Ömeroğlu <aomeroglu at iuhukuk.com> yazmış:

> şimdi oldu fakat ne yazık ki dosyaların bir bölümünü silmiştim beryl
> çalışıyor
> fakat manager yok bir de bunun için ne kadar sistem gerekir acaba bilginiz
> var mı

sistemden ziyade ekran kartı istiyor. işlemci ve ram istemiyor. ekran
kartının da
öyle ahım şahım olmasına gerek yok (wiki'nin yalancısıyım). nvidialarda
sorun yok...

bu arada "svn co HEDEHÖDÖ" komutunu hergün verin güncellemiş olursunuz,
sürekli geliştiriyorlar, hatalar da gideriliyor. şu an da tekrar
verebilirsiniz.
 ardından "./makeall" yapmanız lazım. zaten konsolda farklı renklerle
güncellemeleri
 gösteriyor ve ilki kadar vakit almıyor. problemin düzelme ihtimali yüksek.

kolay gelsin....