[Pardus-kullanicilari] acil Konquerorda İE5.5 popup blok

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
5 Ara 2006 Sal 21:22:16 EET

Programcılar IE dışında web tarayıcıların olduğundan habersiz kendini web
tabanlı uygulama geliştirici sanan cahiller desem çok mu ağır konuşmuş
olurum?
Bir şekilde o programı yapanlara ulaşıp hata bildirmek gerekiyor. Yaptığınız
program web tabanlı diye geçiniyor ama www standardlarına uymuyor demek
lazım. Hele sayfalarda vbscript de kullandılarsa işiniz zor.  Microsoft .Net
denen saçmalığı çıkardı ortalık daha da karıştı.