[Pardus-kullanicilari] pencerelerde şeffaflık

cihan kaya kayacin at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 20:55:03 EET

dediğiniz mplayerde  tercihler/video/kullanılabilir sürücüler kısmında
x11(ximage/shm) seçeneği mi? o seçenekle mplayerde videoyu seyretmeyi
başardım ama takılarak ilerlediğinden şeffaflık etkinken video
seyretmeyeceğim (zaten şeffaflığıda millete pardusu tanıtırken kullanacam
büyük ihtimal) . kmplayer ve kaffeinde eski durum devam etmekte.

05.12.2006 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: