[Pardus-kullanicilari] knazar

talat uyarer uyarertalat at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 19:24:34 EET

Faik'in bu konudaki eşsiz anlatı mı :

Standımız'da 4 bilgisayardan oluşan bir test ortamımız mevcut. Arada, bu
bilgisayarlarda Pardus'u kurcalayan ziyaretçilerimizin de yanına giderek
sorularını cevaplıyoruz. Ben de bir ziyaretçinin yanında oturuyorum. KNazar
programını işaret ederek, bu nedir diye bir soru sordu. Ne yapayım, artık
aynı sorulara aynı cevapları vermekten biraz sıkılmışım. Bu da değişik bir
soru. Çok normal ve ciddi bir biçimde şöyle bir cevap verdim:

- Evdeki bilgisayarınıza yeni bir donanım aldınız ve kullanıyorsunuz
diyelim.
Evinize bir misafir geldi ve bilgisayarınız ile birlikte bu donanımınızı
farketti.
Ardından da "Aaaaaaaa! ne kadar güzeeeeeeeeeeeel!" dedi. Bu durumda KNazar
programınız
çalışıyor ise hiç bir sorun yaşamayacaksınız...

05.12.2006 tarihinde Furkan Duman <coderlord at gmail.com> yazmış: