[Pardus-kullanicilari] dhcpcd hakkında

can canakcura at superonline.com
5 Ara 2006 Sal 19:17:10 EET

Pardus un hangi sürümünü kullandığınızı belirtmemişsiniz. 1.0 da dediğiniz
komutları girmek gerekiyordu ama 1.1 de ben artık her defasında girmiyorum(
Atheross çipsetli wireless ethernet) . Bir de ethernet kartınızı
belirtirseniz daha kolay yardımcı olunabilir sanırım.

05 Ara 2006 Sal 17:49 tarihinde, cihan inan şunları yazmıştı: