[Pardus-kullanicilari] Arkadaslar SAMBA !

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Ara 2006 Sal 14:03:23 EET

05 Ara 2006 Sal 13:29 tarihinde, Ergin SAHIN şunları yazmıştı:
> Arkadaslar,
>
> Bir çok değişik linux çeşidinde (mandrake, debian, suse, ubuntu gibi) samba
> paylaşımını rahatça yapabildim ve hatta ilk pardus sürümünde de smb.conf
> dosyasından işimi halletmiştim . . ama rc2 sürümünde sorun yaşadım . .

İsterseniz önce sorunun ne olduğunu, nasıl bir senaryoda neyi yapmaya çalışıp
başarısız olduğunu anlatmakla başlayın. Malum, bilmediğimiz bir soruna çözüm
getiremeyiz. "Sorun yaşadım" çok genel bir tanım.

> İlgili arkadaşlar dünya gerçeklerini göz önünde tutarak biraz bu işin
> üstüne düşmeli diyorum ne dersiniz ?

Sorunsuz dediğiniz sürüm de, sorun  yaşadığınız sürüm de -kullanıcı olarak-
bende sorunsuz örneğin.

> Haklısın dediğinizi duyar gibi oluyorum :)
>
> Zira ağ yapımızda windows kullanan insanlar mutlaka olacaktır . .
> paylaşımlar bu kadar zor olmamalı . .

Ne kadar zor olmamalı ?
Şu anda samba servisinin çalıştışından emin olup  ( gerekiyorsa servis
yöneticisinden samba servisini başlatıp)
yerel bir klasöre sağ tıklayarak "paylaştır" seçeneğini seçmeniz yeterli.
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>