[Pardus-kullanicilari] Arkadaslar SAMBA !

Ergin SAHIN esahin at inci.com.tr
5 Ara 2006 Sal 13:29:52 EET

Arkadaslar,

Bir çok değişik linux çeşidinde (mandrake, debian, suse, ubuntu gibi) samba
paylaşımını rahatça yapabildim ve hatta ilk pardus sürümünde de smb.conf
dosyasından işimi halletmiştim . . ama rc2 sürümünde sorun yaşadım . .

İlgili arkadaşlar dünya gerçeklerini göz önünde tutarak biraz bu işin üstüne
düşmeli diyorum ne dersiniz ?

Haklısın dediğinizi duyar gibi oluyorum :)

Zira ağ yapımızda windows kullanan insanlar mutlaka olacaktır . . paylaşımlar
bu kadar zor olmamalı . .

--
Ergin SAHIN
esahin at inci.com.tr