[Pardus-kullanicilari] dma

Koray Löker loker at pardus.org.tr
5 Ara 2006 Sal 10:35:35 EET

Merhaba,

04 Ara 2006 Pts 23:52 tarihinde, Levent güzel şunları yazmıştı:
> k3b dma nın etkin olmadığını söylüyor. (kaynak kodundan derlediğim
> k3b1_beta) dma'yı etkinleştirmek için root olarak konsoldan
>  k3b ile "çoğaltma koyası" seçeneği ile de VCD kopyalayamıyorum. yani
> kopyalamaya çalışıyor ama gerçekten çok yavaş oluyor. bide sürekli
> kaynak cd'yi okuyamadığını söylüyor.

K3B'yi kaynak kodundan derlemenizi gerektiren nedir? Depodaki K3B'nin neyinden
mutlu olmadınız? "Resmi" K3B'yi kullanırsanız sorunlarınızın çözümü için daha
kolay yardım ederiz, neyle uğraştığımızı biliyor oluruz. Belki derlerken
kapattığınız bazı özellikler nedeniyle tam verimle faydalanamıyorsunuzdur.

--
Koray Löker
/// Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr ///