[Pardus-kullanicilari] Kamu Kurumları için program/lar...

Onder OZ oz_o at yahoo.com
5 Ara 2006 Sal 08:58:33 EET

Kamu kurum ve kuruluslarinin gorevi degil.

Kurumlar icin ihtiyaclar belirlenir, bu ihtiyaclara gore ya program yazdirilmasi gerekir ya da hazir paket programlardan biri/birkaci satin alinma yoluna gidilir.

Su noktada yapilmasi gereken, onlardan gelecek ihtiyac bildirimleri dogrultusunda (bir arkadasimiz "dokuman yonetim sistemi" demisti, mesela bunun gibi) pardus grubu disinda veya pardus grubuna bagli bir grup kurulur, calismaya baslanir. Bagli oldugu durumda kendi ozerk statusunu koruyacak, raporlarini vs. pardus grubuna sunacaktir. (ki yonetim acisindan daha mantikli gibi geliyor bana)

Bunun disinda pardus grubundan veya kamu kurum ve kuruluslarindan beklenmesi gereken bir sey yoktur.

Tek cekincem, bu islem icin bir butce ayrilacak mi? yoksa vatan millet sakarya diyip mi program gelistirilmelidir? Bunu sormamin sebebi "parali olsun" degil, aksine, parasiz olacak olursa insanlarin full-time mesailerinden artakalan zamanlarda yapacaklari calismanin ne kadar verimli olabilecegidir. Gunde 13-14 saat yogun calisan bir beynin bu sure sonrasinda program gelistirmesini beklemek safdillik olur diye düsünüyorum.

Fikirler her zaman tartisilabilir. kesinlikle destekliyorum bu fikri, elimden gelen yardimi da yapabilirim. Hic bi sey yapamazsam beta tester olurum.

saygilarimla,

Onder "Yumurcak" OZ
Http://www.gundebir.net - Klavye Mahsulleri Ofisi
"Ofis milletin kara gun dostudur."