[Pardus-kullanicilari] Başka bir yerde Pisi çalışıyor ..

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Ara 2006 Sal 01:15:38 EET

05.12.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış:

> kdesu ksysguard ile ctrl+esc'ye basinca acilan program (process table)
> arasinda bir fark var mi varsa nedir?

process table ile (ctrl+esc) kullanıcı süreçlerini öldürebiliyoruz. ben bazı
uygulamaları bununla öldüremediğim
için bu yolu seçiyorum. mesela açılışında root şifresini soran
wirelessassistant...
pisi için de buna benzer bir sebep olabilir, emin değilim.

Ben sistemde calisan biseyi bulmak icin process table kullaniyorum orda
> listeleyip öldürmem gereken seyi bulup öldürüyorum. Bide kabukta top yazip
> listeleyebiliyoruz, ancak nedense top sadece o anda gercekten islemciye yük
> yapan uygulamalari listeliyor.

top ile ilgili bilgim yok malesef :(