[Pardus-kullanicilari] Başka bir yerde Pisi çalışıyor ..

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
4 Ara 2006 Pzt 23:50:20 EET

Geçtiğimiz akşam grafik arayüzde pisi paketlerini güncellerken elektrik
kesintisi oldu ve güncelleme yarıda kaldı. Bilgisayarı tekrar
başlattığımda grubtan sonra konsola düştüm ve grafik arayüze girmeden
konsolda güncellemeyi tamamladım. Ancak o andan itibaren paket
yöneticisi ile yada konsolda ne zaman pisi ile işlem yapmayı denesem
önce bir süre işlem donuyor daha sonra ise "başka bir yerde daha pisi
çalışıyor, tek bir paket yöneticisi veri tabanını değiştirebilir"
şeklinde bir hata alıyorum. x' i öldürüp konsola düşerek pisi yi
kullanmaya çalıştığımda da aynı hatayı alıyorum. Her neredeyse öbür pisi
yi nasıl bulup durdurabilirim?