[Pardus-kullanicilari] Beryl Kurulumunda - no package "gconf-2.0" found hatası

kenp kpelit at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 23:25:42 EET

04 Ara 2006 Pts 22:39 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Arkadaşlar beryl kurulumunda herşeyi yaptım ./makeall komutunu verince
> işlem başlıyor ama bir süre sonra no package "gconf-2.0" found diyerek
> kurulumu iptal ediyor. Ne yapmam gerekiyor? Yardımlarınızı bekliyorum.
> Teşekkür ederim.
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/desktop/gnome/
Bu adresten gereken pakeleri derleyip ./makeall'a devam edebilirsiniz.

sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/desktop/gnome/orbit2/pspec.xml
&& sudo pisi it orbit*.pisi

sudo pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/caglar/desktop/gnome/gconf/pspec.xml
&& sudo pisi it gconf*.pisi

Ayrıca 30.11.2006 tarihli güncel beryl pisileri şu adresten derleyebilirsiniz.

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ahmet/freedesktop/beryl/