[Pardus-kullanicilari] vcd kopyalama

selim ok selimok at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 21:52:51 EET

Belkide illede ismi VCD kopyalama olmali, öteki türlü normal kullanici ne
bilsin cogaltma kopyalamasi ile yapilacagini. Benim isim olmaz ama normal
kullanicida hemen aklina getirip listeye sormaz ne yapmaliyim diye. Madem bu
kadar kolay bisey, K3B yazari arkadasimiz neden yapmamis bunu merak ettim.
Bide tabi buna pardus camiasi bir yama yazamaz mi?

Selim

04.12.2006 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: