[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

selim ok selimok at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 21:48:16 EET

Dergi demisken aklima geldi, pardus belki cok mesakkatli bir is ama,
Tübitak'in resmi dergisi Bilim ve Teknikte her ay 5-6 sayfa pardus makalesi
yazilabilir, cok daha kolay ve etkili bir tanitim olur. Tanitim derken
söylemek istedigim, reklamdan öte pardus'un kullanicilara ben büyüm demesi
kendini aciklamasi.
Birde su var, bakiyorum internete, dandirik hic ismi duyulmamis linux
dagitimlarinin bile kitaplari var, yüzlerce sayfa, pardus'unda bir kitabi
olsa ne kadar iyi olurdu. Aslinda pardus biraz daha yayginlassin o zaman
mantar gibi cikmaya baslar kitaplar. :)

Selim

04.12.2006 tarihinde mehmet nebioglu <nebioglumehmet at gmail.com> yazmış: