[Pardus-kullanicilari] vcd kopyalama

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 20:13:14 EET

merhaba,
bende ve pardus yüklediğim bir kaç güncel makinede k3b vcd filmleri
kopyalamıyor, diğer veri cd lerini gayet güzel kopyalıyor, bu durum kopya
önlemekle ilgili olabilir mi? hani illegal bir durumdur diye yazamıyordum
konu açıldı yazdım  :-)
kolay gelsin..

04.12.2006 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: