[Pardus-kullanicilari] Çalışan cd boottan sonra açılmıyor.

selçuk ak seloak at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 18:25:09 EET

merhaba arkadaşlar
Pardus-Calisan-2007-Beta.iso dosyasını binbir zahmetle indirdim ve nero
kullanarak kalıbı diske kayıt ettim. hatta md5summer.exe ile indirdiğim iso
dosyasını kontrol de ettim. biosu mu cd den ilk boot edilebilir hale
getirdim buraya kadar sorun yok

fakat cd takdıktan sonra her nedense siyah bir ekran çıkıyor ve (ingilizce
olarak ) komutları görmek için tab tuşuna basın diyor tab tuşuna bastığımda
komutlar listeleniyor herhan gibi birini çalıştırdığımda ise kernel kurulu
olmadığını söylüyor acaba sorun bilgisayarımdamı yoksa yazdırdığım cd de mi
?

bu arada dizüstü kullanıyorum intel celeron1.4 mhz M 360 processor
512+256 ram 40 gb hardisk

dikkatimi çeken bir husus şu oldu bilmiyorum acaba yazdırdığım cdnin içinde
679 mb boyutunda bir pardus.img isimli bir dosya var
(tabiki onun haricinde başka dosyalarda ) bu normal bir durum mu ?
cd min içeriği
---------------------
boot dizin
autorun