[Pardus-kullanicilari] ati ekran karti uzerinde beryl

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 18:19:59 EET

04 Ara 2006 Pts 18:01 tarihinde, Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> Dizüstlerindeki ati ekran kartları oyunları bile zor çalıştırıyor genelde.
> Beryl'in istediği yapılandırma sizde var mı acaba? Şöyle 1gb ram, en az
> 256mb ekran kartı vs.

"AIGLX büyük oranda ekran kartının özelliklerini kullanarak çalışır. Bu yüzden
işlemci ve sistem belleğinin durumu o kadar önemli değildir. Rahat bir
şekilde çalışabilmeniz için 256MB bellek ve 800MHz işlemci yeterli olacaktır.
Aşağıda test edilen ekran kartlarının listesi verilmiştir. Kendi kartınızı da
ekleyerek katkıda bulunabilirsiniz." + 32 MB bellekli ekran kartı ile
çalışır :)

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_kurulumu#Sistem_gereksinimleri_nelerdir.3F

> Benim ekran kartım ati radeon express 300 ve motokros oyunu bile
> çalışmıyor. =)

Ati kartınızın OpenGL desteğini açarsanız butip oyunları rahatlıkla
oynayabilirsiniz. (Aynı karta sahibim :P )
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_kurulumu#ATI_ekran_kartlar.C4.B1_i.C3.A7in