[Pardus-kullanicilari] Çift ses kartı - Kolay Gelsin

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 11:30:58 EET

04.12.2006 tarihinde Ergin SAHIN <esahin at inci.com.tr> yazmış:

> arkadaşlar notebook'un ses kartı verimsiz diye pcmcia ses kartı aldım ,
> pardus tanıdı ama varsayılan
> notebook'un ses kartı seçilmiş ve ses yine on board ses kartından
> çıkıyor . . nasıl değiştirebilirim ??

kmixten yapacağınız ayarlar kalıcı olmazsa ve her açılışta tekrar yapmanız
gerekirse
benim aklıma webcamden dolayı ses kartımı varsayılan olarak tanıtma
yöntemini
buna da uygulayabiliriz diye bir fikir geldi.

/sbin/muavin.py --debug

çıktısı ile açılışta yüklenen modülleri görebilirsiniz. sonra da eski ses
kartınızı

etc/hotplug/blacklist

dosyasına ekleyerek açılışta yüklenmesini engelleyebilirsiniz.
web cam için oluyor ama ses kartı için de olur mu emin değilim!

kolay gelsin...