[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatası

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
4 Ara 2006 Pzt 10:32:08 EET

04 Ara 2006 Pts 10:08 tarihinde, DrNedim şunları yazmıştı:
> nky at pardus ~ $ file /var/cache/pisi/packages/* | grep -v Zip
> nky at pardus ~ $

Daha önceki e-postalarda belirttiğim gibi sizin çıktınızda da hatalı bir durum
yok. Çıktıyı göndermenize gerek yoktu ama yine de teşekkürler.

Bilgi olsun diye söyleyeyim. Ahmet Emre Aladağ bey'in özel'den gönderdiği
e-posta'da aradığımız sorunlu paket mevcut görünüyor. Kendisinden dosyayı
göndermesini rica ettim. Umarım dosya silinmeden, kaybolmadan, kazasız
bir şekilde ulaşır. :)

Hatalı dosyaları içeren klasörde şuna benzer bir çıktı olmalı:

emre at pardus ~ $ sudo file /var/cache/pisi/packages/* | grep -v Zip
Password:
/var/cache/pisi/packages/sun-jre-1.5.0.08-5-8.pisi:                  HTML
document text
emre at pardus ~ $

Saygılar,
- Faik