[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatası

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 02:03:21 EET

S.Çağlar Onur wrote:
> 04 Ara 2006 Pts 00:50 tarihinde, Nihad Karslı şunları yazmıştı:

> Liste ile ilgili olmayan laflarınız, gereksiz laf kalabalığınız, listede
> gereksiz tartışma yaratmanız sebebi ile listeden uzaklaştırıldınız ve tekrar
> üye olmanız yasaklandı.

Eleştirilerin, teşhisin haklı.
İlk ve son uyarısı oldu diyeceğim ama, tedavi şeklinde uyarı bile yok.

Kaybetmek kolay, kazanmak zor. Hele insanı..
Klavyeye yazmak kolay, insan derisine yazmak zor.

Belli ki, bir hayal kırıklığı - duygusal bir gerilimi vardı arkadaş'ın..
Belki bir zaman sonra kendi pişman olacaktı söylediklerine..
Olmuyor muyuz ? Sent klasöründe 10 yıllık mektuplarım var, bazen bakar
gülerim.

Geri dönüş yolunu kapatmak hele..

Insanları amelleri ile, amelleri niyetleri ile değerlendirmek
büyüklüktür diye bilirim ben.

Çocuk büyütürken çok şey öğreniyor insan..
Yanlışlarını silmiyoruz, kırmızı kalemle işaretliyoruz..
Silinince olmamış - yapılmamış gibi olur, oysa altının çizilmesi daha
yararlı,-tekrarının olmaması için ( Yok, daha az olması için diyelim..)

Bunlara da konu dışı - gereksiz laf kalabalığı diyebilirsin..
Güç sende, istersen atabilirsin de..
Cevap vermek zorunda da değilsin, hatta büyümezse de sevinirim.
Sadece bir uyarıydı, yapmazsam sizlere saygımı eksiltmiş olurdum.

Bekir SONAT