[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatası

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 01:04:48 EET

Nihad Karslı,
Bellik ki bir konuda çok etkilenmişsiniz.Ama,buraya yazdıklarınızı hepimiz
okuyoruz,bir anlam vermeye çalışıyoruz.Bulamayınca da
üzülüyoruz.Sanırım'boşver sen anlama' biçimindeki bir ifadeyle Selim
Ok'u da siz kırdınız.
'Sana ne ' diye değerlendirmezseniz,anımsatayım dedim.
Bence,yarını bekleyin.Gün ışığını ve onun verdiği zihin açıklığını deneyin.
Saygılar.

04.12.2006 tarihinde Nihad Karslı <enki at r-3.org> yazmış: