[Pardus-kullanicilari] PiSi "File is not a Zip" hatası

selim ok selimok at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 00:41:08 EET

Nihad Bey,
Farkinda misiniz bilmem ama, yazdiklarinizdan hicbirsey anlasilmiyor. 5-6
defa okudum, hala yarisini anlamis degilim. Biraz daha özen gösterirseniz,
cok degerli zamanimizi bosa harcamamis oluruz :) Hem ilk hem de ikinci
iletinizi (bu baslik altinda) okuyup, degerlendirin ve biraz daha dikkat
edin diyorum.

Iyi calismalar,
Selim

03.12.2006 tarihinde Nihad Karslı <enki at r-3.org> yazmış: