[Pardus-kullanicilari] Hardisk'te boş alan açmak...

selim ok selimok at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 00:22:20 EET

Sildiginiz dosyalari cöp kutusuna attiysaniz, bos alanda degisme olmamis
olabilir. (Sadece bir tahmin) Cünkü o dosyalar zaten sikistirilmis dosyalar,
cöptenekesine girince daha fazla sikistirilmasi mümkün olmadigindan bos alan
degismemistir. Cok önemli bir dosya olmadigindan emin olduktan sonra cöp
tenekesindekileri silip öyle deneyin. (Tabi eger üstte kabul ettigim gibi
dosyalari cöp tenekesine attiysaniz :)

Selim

03.12.2006 tarihinde ert76 ert76 <ert976 at gmail.com> yazmış: