[Pardus-kullanicilari] agava

selim ok selimok at gmail.com
4 Ara 2006 Pzt 00:18:53 EET

Bu sorunun diger linux sürümlerinde de böyle oldugunu söylemistim (en
azindan benim denedigim) sonra sorunun, linux'da degil applet'lari yazanda
oldugunu kesfetmistik cünkü kendisi linux'larda bulunmayan bir font dosyasi
secmisti. Tabii bu isin bir cözümü vardir, ama sorun Pardus'ta olmadigindan,
cözülmemis olmasi dogaldir. Umarim bir babayigit cikar bir cözüm bulur. :)

Selim

03.12.2006 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: