[Pardus-kullanicilari] İşlemcini fanı

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
3 Ara 2006 Paz 23:09:31 EET

Talat Bey bu downclock denen olayı her anakart desteklemiyor siz windows
kullanırken yapabiliyor muydunuz acaba bu işlemi zira ben şu an görebiliyorum
güç yöneticisinde bu ayarı eğer anakartın desteklediğine eminseniz ve
pisi'den programı tekrar kaldırıp kurduğunuzda bir çözüme ulaşamazsanız
http://hata.pardus.org.tr adresinde bir hata kaydı açın donanım bilginizle

03 Ara 2006 Paz 23:02 tarihinde, talat uyarer şunları yazmıştı: