[Pardus-kullanicilari] beryl pencere kenarlıkları

Nihad Karslı enki at r-3.org
3 Ara 2006 Paz 18:44:46 EET

Levent güzel wrote On 03-12-2006 18:37:
> Son çekirdekle gelen otomatik başlata nasıl erişiliyor? Adı nedir?

pardus -pardus yapılanma merkezi masaustu seçenekleri-otomatik başlatıcı

oraya girincede ekle ye tıklayıp ya yazıyorsunuz yada seciyorsunuz.

bu arada grafik ekrandan guncellmeleri yaparken sorun cıkarsa  kosolden
root olup pisi up diyiniz konsole var olan sorunu soyluyor grafik ekran
soylemiyor.dun yedi makine güncelledim 2 adet makinede hec bişi yapamdı
günceleme yok dedi 2 adet makine günceleme yaparken güncellemeleri
aldıgı serveri kapatınca cuvalladı. grafik akranda toparlayamadık
arkasında  konsolde devam etmeye kalkınca güncelleme yaparken kesilince
yarım kalan paket nedeni iel devam edemedigini anlayıp yarım kalan
paketi sildikden sonra grafikde konsolde devam etti.
hiç bişi yapmayan 2 makineyi ise hiç anlamadım ama pisi rdb deyip
arkasından pisi up layınca onlarda güncellediler hatanın ne oldugunu
anlayamadım. kolaylıklar dilerim.

for faik :)