[Pardus-kullanicilari] Kamu Kurumları için program/lar...

Server Acim sacim at kde.org.tr
3 Ara 2006 Paz 14:49:13 EET

03 Ara 2006 Paz 12:24 tarihinde, Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> Aslında benim de uzun zamandır aklımda olan bir şeydi bu. Hatta okuldaki
> proje dersimde  hocama, arkadaşımla birlikte bunu yapmak istediğimi
> söyledim ama pek yanaşmadı.Çünkü, bu tür bir sistemi geliştirmek çok büyük
> bir zaman/işgücü gerektiriyor.
> Ama böyle bir ekip kurulursa katılmak isterim elbet.
>
> Eğer böyle bir program olursa kamu kurumlarında başlayan parduslaşma süreci
> genişleyebilir. Okullardaki bilgisayar sayısı da az değil hani. =)
>
> 03.12.2006 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmış:

Ben de bir Üniversite Öğretim Üyesi olmam sebebiyle öğrenci takip sistemi gibi
bir proje ihtiyacını duymakta olduğum sıralarda Edubuntu ile birlikte gelen
bir "The SchoolTool Project" sayfasının varlığını keşfetmiştim. Ancak, bu
sayfadaki uygulama ile ilgilenme fırsatı bulamadım. Aşağıda size linki
gönderiyorum. Belki size faydalı olabilir.
Saygı ve sevgilerimle.

http://www.schooltool.org/

--
Server ACİM