[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrasý açýlmayan pardus

Orkun Bozbeyli obozbeyli at gmail.com
3 Ara 2006 Paz 14:12:11 EET

Merhaba,

Asus P4B ankarta sahip bilgisayardaki Pardus 2007 Beta 2 'yi RC pisiden
güncelleyerek yükseltirken %47 ilerleme civarında önce aşağıdaki pardus
görev çubuğu yok oldu, sonra pisi penceresi görünmedi daha sonra sistem
iyice ağırlaştı. Sabırla bekledim epey bir zaman sonra hareket kalmayınca
alt+f2 ile konsole dedim su dan sonra pisi up dediğimde yükseltilecek paket
kalmadı dedi. Bende tamamlamış diyerek sistemi kapattım ve tekrar açılınca
Pardus 2005 yayzan gri ekranda takılı kaldı. alt+f2 yazınca control d yazın
diye bir hata vardı;

exceptionTpeError len() of unsized object
File "/sbin/mudur.py", line 908, in?
File "/sbin/mudur.py", line 543, in checkRoot if len (ent) > 5 and ent [5]
!="0"

Bu hatayı bugzillaya da bildirin yazıyordu. Daha önce başına gelen kimse var
mı?

Yardımlarınız için teşekkürler.

Orkun Bozbeyli