[Pardus-kullanicilari] yaşanmış gerçek bir hikayeden alınmıştır :)

Bekir SONAT bekirsonat at gmail.com
3 Ara 2006 Paz 13:29:31 EET

mehmet nebioglu wrote:

> 02.12.2006 tarihinde *Selim Tavşan* <selimtavsan at gmail.com
> <mailto:selimtavsan at gmail.com>> yazmış:
>

>     02.12.2006 tarihinde *mehmet nebioglu* < nebioglumehmet at gmail.com
>     <mailto:nebioglumehmet at gmail.com>> yazmış:
>
>         ben devamlı pardus kullanıyorum artık her işimi kolaylıkla
>         görüyorum ancak benim çocuk fifa oynuyor. onun için daha xp
>         den kurtulamadım bu oyunu pardusa yüklemesini bilen varsa
>         yardımcı olursanız korsan xp den kurtulacağım :) herkese kolay
>         gelsin

x-x-x-
Benim çocuklar linux'un eğitim amaçlı oyunları ile mutlu idi.
Ta ki komşuda Need for Speed'i ve Doom'u görene kadar..
Doom için kesin yasak kararlıyım ama araba yarışı için mecbur kaldım.
Evdeki makinayı windowsla açtıklarında benim sunucularım ve uzaktan
erişimim imkansız oluyor.
Linux altında penguen yarışları - torcs - daha adını hatırlamadığım bi
sürü oyun denedim ama SDL desteğini
bir türlü sağlayamadığım için kesik kesik çalıştı ve haklı olarak
çocuklar reddetti.

NSF de, wine ile ne yaptıysam çalışmadı.
 ( Sunucu olacak diye VIA on-board 64 MB paylaşımlı S3-unichrom grafik
kartı yeter de artar diye düşünmüştüm )

DVD'lerini kesik izlemeye razı olarak yaptıkları fedakarlıktan dolayı
ben onları reddemiyorum.
Ya bir yol bulacağım ya da harici bir grafik kartı alacağım..
Yine kesikli görüntü sorunlarım olursa, başınıza bela olacağım.

Yoksa PlayStation alıp tümden kurtulsam mı?

DipNot: Bu SDL, findosdaki DirectX'in muadili midir ?
SDL - 3D - OpenGl falan gibi işlerin kurulumunu - ayarlarını yaptıran
bir linux uygulaması var mıdır - nerdedir ?
glxinfo nedir - nasıl ayar edilir ?
Benim gibi acemiler için bunları öğrenebileceğim en iyi adres neresidir ?
http://www.pardus-oyun.org diye bir yer buldum ama burda teknik bilgi
pek yok..

Bi de lBreakOut oyununa tutuldum ben de bu arada.. Bunun 3 boyutlu olanı
var mıdır ?

Şimdiden teşekkürler.

Bekir