[Pardus-kullanicilari] Pardusun Sorunu

İnanç Yıldırgan optalmicus at gmail.com
3 Ara 2006 Paz 13:18:28 EET

Arkadaşlar dün gece laptopumdaki bir çok şeyden feragat ederek (bunların
içinde en önemlisi windowsun, driverlerin ve kullandığım programların
bulunduğu ve istediğimde otomatik olarak yüklemeye geçen kurtarma bölümüydü)
pardus yükledim. Ama şöyle bir sorun var. Pardus yüklemesi bittikten sonra
yeniden başlatın dedi bende içinden cdyi çıkarıp yeniden başlattım ama
grubdan sonra gelen açılış ekranında tıkanıp kalıyor. Bi restart atıp tekrar
çalıştırmayı denedim. Bu defa da açılış ekranı geçiyor ve siyah bir ekranda
takılıp kalıyor. Ne yapamam gerekiyor. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden
teşekkür ederim.