[Pardus-kullanicilari] pardus kurulan cd

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
3 Ara 2006 Paz 12:13:11 EET

Evet, muhtemelen CD'yi windowstayken taktınız. Yapmanız gereken, CD'yi takıp
bilgisayarınızı yeniden başlatmak, böylece bilgisayarın CD'den okuyarak
kuruluma başlamasını sağlamak. Bilgisayarınız muhtemelen başlangıçta cd'den
okumayı dener. Eğer Pardus cd'sini es geçip windowsu açmaya kalkıyorsa BIOS
ayarlarını kurcalamak gerekecek. (Booting order)

Biosa da f10,f4,del gibi tuşlardan birisiyle girilebiliyor(anakarttan
anakarta değişiyor).

Bir de eğer toshiba dizüstünüz varsa, onlarda bilgisayar yeniden başlar
başlamaz F12'ye sürekli basın, karşınıza çıkacak listede CD-ROM'u seçin.

03.12.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: