[Pardus-kullanicilari] beryl pencere kenarlıkları

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Ara 2006 Paz 09:21:26 EET

03.12.2006 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmış:

> beryl kurdum. Wiki de anlatılan sıraya göre. İlk başta gayet güzel
> çalıştı. Yanlız bilgisayarı açıp kapadıktan sonra beryl çalışınca
> pencere kenarlıkları yok oluyor.
>
> levent at bobi ~ $ beryl-manager
> levent at bobi ~ $ /home/levent/.gtkrc-2.0:8: error: unexpected keyword
> `widget_class', expected character `{'
> /home/levent/.gtkrc-2.0:8: error: unexpected keyword `widget_class',
> expected character `{
>
> Konsol çıktısı yukarıdaki gibi. Bu e-posta listesini biraz taradım.
> benzer problemler var. ama onlar xorg.conf dosyasını ayarlamadıkları
> [...]

beryli başlattığımda daha önceden açılmış pencereler varsa bazen bende de
oluyor.
özellikle firefox açıksa...
ama ben kendimce çözüm buldum. sistem çekmecesine yerleşen beryl-manager
simgesini tıklayıp
"pencere yöneticisini seç" menüsünden "kwin(kde)" seçip tekrar aynı kısımdan
"beryl" seçince düzeliyor.
beryl-managerı başlatırken açık pencere olmaması genelde daha iyi oluyor.

ayrıca svn co svn://svn.beryl-project.org/beryl/trunk/ beryl ve
./makeall komutlarını
hergün vererek
beryl kaynak kodlarını güncellemek her geçen gün daha verimli çalışmasını
sağlıyor.